Skończyłyśmy .

Uroczyście ogłaszam, iż został skończony projekt uczennic z klasy II gimnazjum z Białej Rawskiej na temat "Naturalne cuda świata- Natural wonders in the words" pod kierunkiem naszej nauczycielki od angielskiego p. Angeliny Bator. 

Ach, musiałam to napisać. Jestem taka szczęśliwa, że to w końcu się skończyło. Dużo pracy w to włożyłyśmy, więc mam nadzieję, że efekt naszej pracy będzie dobry. Przypomnę jeszcze, kto czym się zajmował:

-Europa: Monika
-Azja: Amela
-Ameryka Północna i Południowa: Patrycja P.
-Afryka: Amela
-Australia: Patrycja W.
-Arktyka: Amela.
-Administratorka bloga: Patrycja W.

No więc skończyłam. Do widzenia i jak chcecie to jeszcze możecie komentować.

Zapraszam serdecznie do oglądania naszych prac.

ZABRANIAMY KOPIOWANIA !! JEST TO NASZA PRACA I NIE POZWALAMY NA JEJ KOPIOWANIE !! EWENTUALNIE GRAFIKĘ.
PROSIMY O USZANOWANIE NASZEJ CIĘŻKIEJ I DŁUGO CZASOWEJ PRACY. !!

1 komentarz:

  1. Ale mi wstyd. A własnie dopiero teraz skończyłam wasz szablon... Przyjmijcie ode mnie przeprosiny i padam przed wami na kolana za taką zwłokę. Arhh, jestem na siebie zła :<

    Chan Lee z Land of Grafic

    OdpowiedzUsuń